2º Concurso de debuxo Motoclube Ruta N634

concurso-dibujos

Bases do concurso:

Poderán participar todos os nenos/as que cursen primaria no CEIP ” Alvaro Cunqueiro Mora “, de Mondoñedo. Haberá dúas categorias:

➡  Unha para os nenos/as de primeiro, segundo e terceiro.

➡  Outra para os nenos/as de cuarto, quinto e sexto.

A temática dos debuxos estará relaccionada coas motos en Mondoñedo e a nosa concentración ” A Invernal de galicia “.

Os traballos entregaranse no colexio e a fecha máxima de presentación será o 18 de Decembro de 2015. Os traballos presentaranse en tamaño A4 e os datos do alumno irán noutro                 folio  a parte grapado o debuxo, nel faranse constar nome do alumno/na e curso o que pertence.

Haberá un premio por cada categoría e dous accésit.

O xurado estará formado por membros do Motoclube Ruta N634.

Os nomes dos gañadores daransea coñecer no CEIP ” Alvaro Cunqueiro Mora” e na páxina do motoclube www.motoclubmondonedo.es

Os traballos pasarán a ser propiedade do Motoclube Ruta N634, podendo utilizalos na publicidade dos actos realizados por dito motoclube. os datos personais que se falicitan teñen                 como obxetivo xestionar o concurso e contactar cos participantes que resulten premiados e logo serán destruidos.

8º A entrega de premios do concurso terá lugar durante a concentración de motos que se celebrará os días 4, 5 e 6 de marzo de 2016, ademais durante esta haberá unha exposición de                  todolos debuxos participantes.

Un saudo

Directiva Motoclube Ruta N634